FCA Sp. z o.o. jest największym integratorem innowacyjnych systemów światłowodowych w Polsce. Firma posiada własną produkcję, centrum szkoleniowe oraz park technologiczny. Spółka pozycjonuje się na rynku krajowym jako partner zorientowany na rozwój biznesowy klientów m. in. poprzez doradztwo w zakresie wyboru technologii a następnie zarządzania inwestycjami. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystsen ds. Wycen i Ofertowania

Zakres obowiązków

  • przygotowywanie ofert handlowych oraz przetargowych
  • przygotowywanie kalkulacji
  • budowanie dobrych relacji z klientami
  • profesjonalna obsługa klienta z zachowaniem wysokiej kultury osobistej
  • rozwiązywanie problemów klienta
  • kontakt z klientem w sprawie złożonej oferty, celem zweryfikowania atrakcyjności oferty
  • ścisła współpraca z działem handlowym oraz innymi działami firmy

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz zaawansowana znajomość pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i w piśmie)
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • wysokie zaangażowanie, samodzielność i skrupulatność
  • umiejętności analitycznego myślenia i podejście biznesowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Zapewniamy

  • pracę w stabilnej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez indywidualnie dobrane szkolenia
  • uczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach
  • multisport, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie
  • atrakcyjny system premiowy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres: hr@fca.com.pl, w tytule „Asystent ds. Wycen i Ofertowania”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.