Szanowni Państwo,

Poniżej przedstawiamy warunki przyjęcia reklamacji:

  1. Reklamacje ilościowe i towarowe (tj. reklamacje w których Klient zgłasza niezgodności zawartości przesyłki w stosunku do złożonego zamówienia względem ilości lub rodzaju towaru) przyjmowane są w terminie do 14 dni od daty odebrania dostawy.
  2. Reklamacje co do zasady rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia. Wyjątkiem są reklamacje w których istnieje konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej bądź zwrotu towaru w celu przeprowadzenia stosownych badań (czas rozpatrywania takich reklamacji może być wydłużony).
  3. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest przesłanie uzupełnionego formularza reklamacji w formie mailowej na adres zamowienia@fca.com.pl (formularz reklamacji jest dostępny do pobrania z naszej strony internetowej). Wszelkie dodatkowe zdjęcia, filmy, wyniki pomiarów i protokoły proszę dołączyć do maila z formularzem reklamacji w formie załączników.

W celu zgłoszenia reklamacji, należy pobrać formularz reklamacyjny oraz wypełniony odesłać na adres: zamowienia@fca.com.pl.

Pod tym linkiem znajdą Państwo stosowny formularz reklamacyjny

Warunki reklamacyjne mogą Państwo znaleźć również tutaj.