Oferty pracy
Kierownik ds. kluczowych klientów
Lokalizacja:
Cała Polska
Spółka:
FCA S.A.
Opis stanowiska:
umowa o pracę, kontrakt B2B
Od kiedy?
1 maja 2025
Czas zatrudnienia:
docelowo umowa na czas nieokreślony
Twój zakres działań:
- Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy i opracowywanie strategii ich rozwoju
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych i rozwój portfela klientów
- Sprzedaż rozwiązań z obszaru systemów teletransmisyjnych i teleinformatycznych, pasywnej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz urządzeń aktywnych
- Samodzielne mapowanie rynku, badanie potencjału zakupowego klientów, tworzenie i realizacja planu działań sprzedażowych
- Kompleksowa opieka nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży – badanie potrzeb klientów, budowanie świadomości oferty produktowej, bieżąca współpraca w trakcie realizacji zamówień i negocjacji dotyczących umów
- Udział w wydarzeniach branżowych oraz prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych
- Regularne raportowanie swojej pracy do przełożonego
Oczekujemy:
Oczekujemy:
- Minimum 4letniego doświadczenia w opiece nad Kluczowymi Klientami na rynku telekomunikacyjnym (warunek konieczny)
- Doświadczenia we współpracy z Operatorami Telekomunikacyjnymi
- Umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych
- Doświadczenia w sprzedaży w zakresie rozwiązań teletechnicznych: sieci, bezpieczeństwa lub technologii chmurowych
- Umiejętności budowania i zarządzania portfelem klientów
- Samodzielnego zarządzania celami sprzedażowymi
- Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych
- Wysokiej kultury osobistej i bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- Gotowości do pracy na terenie całej Polski oraz aktywnego prawa jazdy kat. B
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe techniczne o profilu Telekomunkacja/IT
- Zrozumienie rynku integratorów IT oraz wiedza o kluczowych graczach i technologiach (Cisco, Palo Alto, Fortinet, IBM)
Oferujemy:
Oferujemy:
- Możliwość dopasowania umowy do swoich preferencji (kontrakt B2B lub umowa o pracę)
- Atrakcyjny system wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii zależnej od realizacji celów sprzedażowych
- Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, w tym m.in. szkolenie z oferty produktowej oraz procesu sprzedaży
- Pracę z najważniejszymi klientami w branży
- Współtworzenie rozwoju firmy i realny wpływ na budowanie rynku
- Benefity pozapłacowe takie jak dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie medyczne na preferencyjnych warunkach
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon