Oferty pracy

Kierownik ds. kluczowych klientów

Lokalizacja:

Cała Polska

Spółka:

FCA S.A.

Opis stanowiska:

umowa o pracę, kontrakt B2B

Od kiedy?

1 maja 2025

Czas zatrudnienia:

docelowo umowa na czas nieokreślony

Aplikuj
Twój zakres działań:
  • Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy i opracowywanie strategii ich rozwoju
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych i rozwój portfela klientów
  • Sprzedaż rozwiązań z obszaru systemów teletransmisyjnych i teleinformatycznych, pasywnej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz urządzeń aktywnych
  • Samodzielne mapowanie rynku, badanie potencjału zakupowego klientów, tworzenie i realizacja planu działań sprzedażowych
  • Kompleksowa opieka nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży – badanie potrzeb klientów, budowanie świadomości oferty produktowej, bieżąca współpraca w trakcie realizacji zamówień i negocjacji dotyczących umów
  • Udział w wydarzeniach branżowych oraz prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych
  • Regularne raportowanie swojej pracy do przełożonego
Oczekujemy:

Oczekujemy:

  • Minimum 4letniego doświadczenia w opiece nad Kluczowymi Klientami na rynku telekomunikacyjnym (warunek konieczny)
  • Doświadczenia we współpracy z Operatorami Telekomunikacyjnymi
  • Umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych
  • Doświadczenia w sprzedaży w zakresie rozwiązań teletechnicznych: sieci, bezpieczeństwa lub technologii chmurowych
  • Umiejętności budowania i zarządzania portfelem klientów
  •  Samodzielnego zarządzania celami sprzedażowymi
  • Bardzo dobrych umiejętności negocjacyjnych
  • Wysokiej kultury osobistej i bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • Gotowości do pracy na terenie całej Polski oraz aktywnego prawa jazdy kat. B

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu Telekomunkacja/IT
  • Zrozumienie rynku integratorów IT oraz wiedza o kluczowych graczach i technologiach (Cisco, Palo Alto, Fortinet, IBM)
Oferujemy:

Oferujemy:

  • Możliwość dopasowania umowy do swoich preferencji (kontrakt B2B lub umowa o pracę)
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii zależnej od realizacji celów sprzedażowych
  • Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, w tym m.in. szkolenie z oferty produktowej oraz procesu sprzedaży
  • Pracę z najważniejszymi klientami w branży
  • Współtworzenie  rozwoju firmy i realny wpływ na budowanie rynku
  • Benefity pozapłacowe takie jak dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie medyczne na preferencyjnych warunkach
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon